PENGUMUMAN


AlhamduliLlah, kerja-kerja baik pulih surau sekolah telah berjaya disiapkan. Kini, Surau Al-Hidayah telah dapat digunakan dengan selesa sekali.

Untuk itu, pihak PIBG dan juga warga SKTR1 keseluruhannya ingin mengucapkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada para budiwan atas sumbangan yang dihulurkan bagi memastikan kerja-kerja baik pulih Surau Al-Hidayah ini berjalan dengan lancar. Juga kepada semua pihak yang terlibat samada secara langsung atau tidak langsung dalam memastikan ianya dapat disiapkan.

ALlah Ta'ala jualah yang dapat membalas segala sumbangan para penyumbang.

Tuesday, February 8, 2011

Perkembangan Surau Sekolah

Sehingga hari ini, kerja-kerja penggantian struktur bumbung dan penambahan keluasan lantai surau telah siap dilakukan oleh pihak kontraktor pada akhir Januari lalu.  Kerja-kerja yang disiapkan ini telah menelan belanja sebanyak RM 64 000. Bagaimanapun, masih terdapat keperluan peruntukan yang lain bagi menampung kerja-kerja yang masih berbaki dan anggaran kos keseluruhannya bagi Projek Baik Pulih Surau ini ialah sebanyak RM 100 000. 

Setakat ini, kutipan dana PIBG bagi Projek Baik Pulih Surau ini telah berjaya dikumpul sebanyak RM 50 000 dan jumlah kutipan tersebut masih belum mencukupi untuk dijelaskan kepada pihak kontraktor bagi kos yang terlibat.

Untuk itu, pihak sekolah melalui jawatankuasa PIBG masih mengharapkan sumbangan daripada orang ramai bagi menjayakan kutipan dana Projek Baik Pulih Surau ini.


Gambar Perkembangan Surau seperti pada 7 Feb. 2011

No comments:

Post a Comment

Nostalgia